River deep, mountain high.

Sitter hemma och chillar i min ensamhet, ikväll ska jag till min granne för lite vin kväll och mys med Max-tjejerna.

Ja, jag jobbar fortfarande kvar i den sekten och det är slitigt för lite pengar, men det är en liten inkomst och jag tycker om mina kollegor massor!
Hade det inte varit för det jobbet hade jag inte varit där jag är idag, då hade jag förmodligen flyttat tillbaka till Nyköping och varit olycklig där istället.

Japp, jag trivs fortfarande i Malmö, ibland kan jag känna att jag vill flytta härifrån till något nytt ställe igen, kanske utomlands. Ska nog försöka med det inom en kort framtid, finns bara lite som ska planeras först, frågan är om jag ska ta med katterna eller låta de vara här hos någon som kan ta hand om dem eller hur jag ska göra, det är en svår fråga. Jag löser det.

Så vad har jag gjort sen sist, ingenting speciellt. Jobbat och hängt runt, har fått en egen lägenhet och skaffat en ny katt. Bonnie har avlivats pga att hon var en mycket sjuk katt och jag försökte men det gick inte.
Har börjat rida lite lätt och ska nu bli proffs på det.
Har sett färdigt många serier och är på stargate atlantis säsong 5 nu efter några månader, det värsta är att det är på tv så jag ser ett avsnitt och måste vänta en dag på nästa! Sista säsongen, upplösningen, det ska bli intressant och se hur de knyter ihop påsen och hur det slutar till sist.

Jag skulle kunna sitta och skriva i tusen år om min nya katt för han är så märklig och han gör så konstiga saker.
Han till exempel höll på att hoppa ut från balkongen som ligger på tionde våningen och hade gjort de om jag inte fått tag på honom, det är ett svagt exempel på vad han gör för konstiga saker.

Nu ska jag återgå till livet.

Ha det gött.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback