Another day.

Jag har kommit in i en musikalperiod igen, så nu har jag sett Rent, Jesus Christ Superstar, Phantom of the opera och moulin rouge! Jag inser att jag har många filmer kvar tills jag är färdig med min galna musikalism men jag är inte missnöjd med min insats :)

Något annat som jag har blivit fast i är Stargate Atlantis. Det är väldigt stor nördfaktor på det men jag kan inte hjälpa det! Det är så bra!! Jag tänker i alla fall att jag inte ska kolla på de andra stargate utan bara hålla mig till detta just denna stargate just för att jag redan är fast! och hur jag fastna, mycket enkelt.. Sabina titta på det när jag var bakis och orkade inte flytta mig alls. Jag tittade och blev intresserad och boom, fast som fan och nu kör jag.
Det är jätte bra! mm like it!

Jag vet inte vad jag ska skriva, är lite distraherad. Kollar nämligen på atlantis nu och detta inlägg har tagit mig minst 1 timme och det har inte kommit längre än detta. :)

Snart kommer Moa och vi ska ha mys, riktig kelkväll och äta chips o godis o se film. Ska bli mycket mysigt! :)

Nu ska jag sluta bullshitskriva och återgå till att 100 procentigt kolla på atlantis.

Bye

Kommentarer
Postat av: Sarah

Glöm inte Hair och förtrollad om du har musikaldag :D DANNI DANNI vad kul det va att fika me´re idag! Puss

2011-03-16 @ 00:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback