Dj's got us fallin' in love.

Jag och Moa håller på med en ämnesomsättningsändrings diet. Det är tufft men vi ska fan klara det! Den håller på i 13 dagar och man går ner allt överflödigt fett typ så.. jag har inte vägt mig innan heller inte mätt mig så jag får gå på hur det ser ut :) Det blir bra!

Jag har inte så mycket att skriva om, jag kan ju alltid improvisera men då lär det ju bli rätt mycket tom info. Men okej, jag kan säga att jag är lite pisst för att jag måste till furuboda varje dag nästa vecka, det är obligatoriskt. Det är val vecka så vi ska lyssna på politiker och ja, inget mer.. kul! Asså jag vill bara höra dem politikerna som jag vill höra, fan!

Nu pallar jag inte mer, jag ska lägga in bilder på facebook och sen ska jag chilla innan jag ska dra till Alice och gå lång promenad, det blir hett!

O en snabbis bara, jag och moa +2 var och kollade på inception, den var as bra! :) Se den! Det är en sån film som är bra hela tiden och inte blir sämre här och där. Loved it maaan!

Bye


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inception är asbra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback