only girl in the world

Oj då, såg nu att senaste inlägget var den 3e september. vad tråkigt att jag aldrig uppdaterar.
Vad händer just nu,
INGET!
jag söker jobb och söker jobb. Jag har fått ett men det börjar inte förrens i januari så jag har fortfarande inget att göra nu. Dammit!
Jag har flyttat, blev bestämt över en dag så nu bor jag någon annanstans. Jag är glad över att jag gjorde det, lite nervös dock för det verkar som om jag har flyttat ihop med städdjävulen! Nog för att jag är slarvig men inte katastrofalt, men jag tror att min nya rummis kommer lacka på mig :)

Var nyligen i Paris för er som inte visste det, städernas stad! Älska Paris!
Jag ska dit igen, sanna mina ord!
Var där med dramatörerna så det var nice, vi var uppe i eifeltornet, det gör jag aldrig mer! Jag och Erik höll på att dö på vägen ner och jag grät vägen upp! Fy fan äckliga hissar!!
Sen åkte vi buss och såg triumfbågen och så shoppade vi! Mina två favo saker som vi gjorde var dock att vi kollade på Notre Dame och att vi såg en Moulin Rouge Show! Spectacular Spectacular! Det var glitter och grejjer viga killar och nakna tjejer, vi fick fransk champagne och skratta tills vi tjöt! :) LoveLoveLove!!!
Sen smaka jag såklart escargot, för er som inte vet vad det är tipsar jag om att googla, och fran creme brule!

Vad mer, inte mycket, eller jo kanske men jag orkar inte skriva mer! Nu ska jag söka fler jobb!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback