Dynamite.

Nu sitter jag på bussen på väg från Alice! jag bloggar alltså från mobilen, helt otroligt! jag kommer ihåg min absolut första mobil, det var en motorola, en tjock sådan med antenn och hela kalaset. och här sitter jag nu och bloggar från mobilen, 8 år senare! gud vad sjukt när man tänker tillbaka på hur det var förr, inte bara med mobilen utan med allt! det får en verkligen att tänka på hur det kommer se ut i framtiden! skrämmande, man kommer ha typ ett chip i huvet som mobil och för att skriva mess så trycker man på en knapp på tiningen och så kommer det upp 3D knappar så man skriver i luften, men då är antagligen kopplade till sina egna ögon så ingen annan kan se vad man skriver. jag ska spara detta inlägg till lång fram i framtiden och visa det för japanerna när de kommer på de, då blir jag så rik att jag kan köpa hela sverige, så nu får ni vara snälla mot mig för snart kommer jag äga hela landet och då blir alla jag tycker illa om utkastade bums! så, nu när jag fåått det sagt! förra helgen hade vi födelsedagsfest i tystberga för mig och jessica, det var kul! alla de klassiska problemen på en hemmafest uppstod men det blev inte så farligt som jag trodde! träffade gamla kära och pratade ut lite så nu är man tillbaka på 0 igen, känns bra! då kan det bara gå uppåt! :) finns massor att berätta men vem orkar! nu ska jag hem och vila lite, ska ner i källaren med mitt shit och så ska jag vila! var på massage imorse, fan vad det var gött men nu är jag helt utsliten alltså! Moa varnade mig för att det inte kommer bli bättre och att jag kommer vara trött hela kvällen nu. sånt man får ta! imorgon kommer alex till mig och det ska bli nice, vi ska väl göra det vi alltid gör antar jag! har ju inte träffat henne på vad, 9 månader eller något liknande, är nästan lite nervös hahaha nä! vi har ju pratat varje dag i telefon så det är lugnt! nej, nu ska jag återgå till att försöka hålla mig vaken tills jag kmmer hem. over and out! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback