slooow

så uppdateringarna har varit väldigt slow nu på senaste tid men jag kan skylla på att jag har mycket att göra.
Det har väl inte hänt så mycket, jag har varit med Adeline och "fiskat" aka grillat och druckit bärs. jag har sovit över hos sarah a och myst ihjäl mig. Jag har träffat alex och gjort 2 st uppsatser på en dag, 5 timmar, nej.. 4 timmar. Det var tufft. Men nu är det klart. Slut prov imorgon och sen är det lugnt. Tills på måndag då nästa kurs startar. Men va fan, kör på ba! Bättre tider skola komma..
Idag ska jag till Trosa med Sarah och Hanna, sen ska Sarah sova över. Som jag har tjatat :)

Imorgon ska jag med henne till stan och sen uträtta ärenden och pyssla. Jag ska ta med barnen för jag har skaffat barnvakt nu i en vecka medans jag ska bo i stan med jenny, då blir jag hemma fru i en vecka, laga mat städa och jobba. Gaad damn! Jag ska i alla fall ta med mig gilmore girls(som jag låna av sarah) och Veronica Mars (som jag låna av alex) så helt för jävligt blire inte. Fast jenny är mysig så jag räknar med en bra vecka.
Lilla ungen och jag ska gosa så mycket och jag ska baka med henne, det är så nice, hon är bra på det även fast hon är plutt. :P

vad mer.... ÅÅÅ! Grattis Nath för kortet! <3 en liten dikt tillägnad henne.

Det ska bli kul o se dig
när du kommer och hälsar på mig.
Det var länge sen vi sågs vid
ingen av oss har nån tid
jag ska introducera dig för skojj på en annan nivå
du kommer aldrig vilja gå
nej jag bara skojja du vet hur jag är
tur att du älskar och håller mig kär.

Av: Daniella Gogman Ungermann

Nu ska jag åter gå till att plugga mig gul o blå!
Hahah nej inge mer rim, jag hajjar!
Nu ska jag i  alla fall plugga till slut provet innan damerna kommer.



Varför ska amerikanska serier vara så jävla irriterande, ni är ju menade för varandra!!!! Älska varandra foooor gods sake!!!!!!

"Politisk skicklighet är att förutsäga vad som kommer att hända imorgon, nästa vecka, nästa månad och nästa år. Och efteråt förklara varför det inte inträffade." Av: Winston churchill


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback