Så...

Nu är jag klar med Veronivca Mars säsong 1 och 2. Jag ska vänta in Alex som ska köpa säsong 3. Får se om jag hinner med att köpa alla säsongen innan det. Jag är galen, däremot är jag orolig att det inte ska sluta bra eftersom jag har hört rykten om det och säsong 3 är det sista. Ryktena säger även att det ska komma ut en långfilm. Hoppas hoppas hoppas!
Nu är jag inne på projekt 2, gilmore girls. Jag har lånat säsong 1 och 2 av sarah och är klar med 1 om en stund och då ska jag börja med säsong 2. Jag är galen. Måste hinna se klart så fort som möjligt. Sarah har ju alla säsonger liksom. jag ska även köpa alla Gilmore girls. jag är galen. jag kommer ha ett helt rum med serier, och om jag får ett jobb ska jag köpa en ny serie varje månad. Kanske bara en ny säsong varje månad av en serie. Jag älskar mitt liv. :)

Jag måste bara inflika att jag har fått en ny kärlek för Markoolio. Eller ja, jag har ju alltid älskat men nu har jag blivit påkommen om varför jag tycker om Markoolio. Jag har lyssnat igenom de gamla goingarna så att säga.
"Markoolio rider igen" är ju underbar, och hela låten i sig är så humoristisk så man sitter ju och skrattar åt den. Love it. Lyssna på den igen så kommer ni förstå, och medans ni ändå är igång kan nu ju lyssna på alla andra låtar också.



Tänker på dig.


"I kärleken är medlidandet den mildaste formen för förakt." Av:Jean Bemard-Luc

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback