Railway och Jenny

Ni som har följt min blogg länge vet att förra sommaren bodde jag också med jenny, Vi lagade mat och chillade som fan i en vecka, detta är 3e ggr jag sover hos henne i en vecka tror jag. Vi låg o räknade igår och vi kom även fram till att vi varit tillsammans på boda borg 4 gånger, det är rätt awesome :) Vi ska försöka åka dit denna vecka också någon dag.
Nu är jag i alla fall tillbaka i den där stadiet som "mamma". Jag jobbar och sen åker jag hem och städar och sen väntar jag på Jenny och då äter vi mellis, sen gör vi något, sen lagar vi mat och sen gör vi något. Sen sova och sen samma sak igen. Gud vad jag är mogen.

Ville bara säga också att vi fick lägenheten, fan avd coolt! Nu börjar jag bli nervös, exalterad men nervös. Har ju lite grejjer som ska fixas innan. Fast ändå är jag inte stressad.
En sak som är viktig att få klar är Marias present, men den är ju på god vög så det är jag inte stressad över. Jag vet inte om jag ska lämna den tidigare och sen att hon inte får öppna den förren sin födelsedag eller om hon ska få öppna den lite tidigare eftersom jag inte är hemma på hennes födelsedag. Ihh!!

Nu ska jag jobba igen, jag ska in och köra ut lite folk från rummen så jag kan städa och sen gå hem och städa lite till. Thats life!

"Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig." Av: Mark Twain


Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör mig sjukt nyfiken:)

2010-05-19 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback