Nä inget.

Nu sitter jag och kollar på scrub säsong 2. Är på sista skivan så tänkte bli klar med den idag så jag kan lämna tillbaka den till Alex. Så ska jag få tillbaka vänner. det blir bra!
Idag har jag gått upp och snokat runt lite och sen spelade jag tv spel intensivt. Nu kollar jag som sagt på scrubs och sen ska jag till mormor och ringa runt lite och äta något. Mmm vad nice! Sen ringer jag runt om flyttkartonger. Jag måste hitta några fort. Nu ska jag återgå. Känner lite stress!

Jag bryr mig faktiskt inte längre. Jag ville verkligen att det skulle funka men när det bara är en som gör allt jobb så ger man lätt upp. Jag har tagit ett sista steg och räckt ut handen för sista gången. Hoppas ert liv blir bra! Mitt kommer bli det i alla fall!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback