Kul helg och skön torsdag

I torsdags så var jag med Johanna, sen bjöd hon ner sina kompisar från Norrpan, så vi satt och spela hela kvällen, det var kul! Vi spela wii och på något sätt blev det mycket tävlings inriktat och vi kämpade och slet. Det blev mycket skratt i alla fall :)
I fredags var det födelsedagskalas hos Hanna, det var skojjigt, vi käka och drack o dansa och sen gick vi ut på krogen, dansa runt och träffa några kompisar. Sen gick jag hem och la mig.
När jag vaknade igen på lördagen då var jag jävligt dålig. Och jag var dålig hela dagen, var ute i tystberga hos mamma eftersom hon fyllde, sen åkte jag till stan och va med matilda, alex och robin.
Idag, söndag. Har jag precis vaknat. Jag ska väl mysa idag, kanske fika med någon inte vet jag.
Ligger och tänker vad jag ska laga för mat, eller om jag ens orkar laga mat, eller om jag är hungrig eller inte.
Ähh!
"Då har jag bara en fråga, ska jag dansa eller.. ska jag sjunga eller... säga något eller..." Av: K.A

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback