Klarade mig.

Klarade mig igenom säsong 1 av Gilmore Girls. Nu är ja på skiva 1 s2.
Så nu är det klart, idag står det på min lista att jag ska gå ut på en promenad. Jag måste. Jag har dragit ut på det mycket men idag är det fint väder. Bara det att det är tråkigt. Ska nog kolla med Yo-hanna om hon vill följa med. Sen ska jag hålla koll på om min lärarinna sätter in betygen på min sida, i så fall ska jag ringa henne. Jag är förresten as nervös över det, jag vet inte vad hon kommer säga, tänk om hon totalt grillar mig. Jag tror jag ska ringa idag för att få det överstökat. Men jag vågar inte... fan vad jobbigt. Vilket hemskt dilemma!!

Ikväll är det desperete housewifes och cougar town. längtar! Jag tror jag ska ringa till adeline och kolla om hon ska komma, det är ju tisdag och det är vår nya dag. :)

Jag måste bara berätta för er om min hemliga quest! Jag bestämde mig för nästa 1 år sen att jag ska ha en Boda borg-jag-har-klarat-alla-banor-champion-tröja. Och igår när jag diskuterade med Malin så kom jag på hur gärna jag vill ha den. Jag har redan kommit på ett team, jag ska skicka ut små inbjudningar till de som jag tycker är lämpliga för jobbet. Nu ska jag ha den!!

På fredag ska jag in till stan tidigt och grejja, lämna katterna hos dess moster och sedan uträtta massor av ärenden, bla 2 stycken födelsedagspresenter. Sen blire kalas och sen ska jag hitta någonstans att sova, det blir bra. Sen sover jag nog hos alex på lördag och sen ska jag till Jenny på söndag.

Nu ska jag återgå till mitt meningslösa liv.
"Härmed förklarar jag den nya Djurgårdsfärjan invigd som ska gå här mellan ... eh ... hållplatserna."
Av: Kung Carl den XVI Gustav

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback