Jaha, då var det snart dags då.

Jag sitter hos Maria just nu och ska snart åka till Tystberga, hem asså. jag ska fixa mig nu och sen ska jag till Peter ikväll, blir typ grill o så. Ska nog dricka lite och sen ska jag hem skapligt i alla fall för jag ska ju till Railway imorrn. jobbar ju.. :/ Min sista helg hemma så jobbar jag, lite grått faktiskt.
Sen på måndag ska jag börja packa ner mina saker och avsluta allt här uppe. Det ska bli konstigt men skönt med lite förändring, jag kommer ju tillbaka och jobbar Juli och sen tillbaka igen. Men det blir bra tror jag, är bara så trött på allt som ska vara samma sak hela tiden och sen så är det så intensivt med alla människor här, men kommer sakna mina kompisar men jag vet ju att asså jag kommer ju träffa dom igen och mina riktiga kompisar kommer ju kunna komma ner och hälsa på och allt.

Var på Boda Borg igår, det var roligt, men jag kände mig ofärdig när jag var därifrån men det var ändå skönt att det var över liksom :)
Inne i ett rum så var några efter oss och stressade oss om och om igen(för er som inte vet så får man grön lampa när man klarar ett rum och om det är någon i det andra rummet så får man vänta) så jag blev irriterad så jag la en sak för dörren så det var upptaget hela tiden så dem som stressa oss blev instängda i det rummet dom var i :D mohaha vi sprang upp på en annan våning och vek oss hahah as kul!

Nu ska jag duscha och sen ska maria göra mig vacker.

"Hypoteser är vaggvisor som lärare vyssjar sin elever till sömns med" Av: Johann Wolfgang von Goethe.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback