Svettas lite, äta lite, spela lite. Panik försvunnen katt.

Idag gick jag upp tidigt och åkte till stan. Sen var jag på railway och jobbade lite ochs en åkte jag hem efter mycket om och men. När jag kom hem kom Johanna över direkt och vi körde en timmes work out med crosstrainern och hopprep. Det var tungt! men vi klara det, sen gick vi promenad runt nälberga och sen när vi kom hem åt vi mat! Kyckling och Jasmineris. MMM!
Sen gick jag hem och då kom Alice på en gång, jag duschade och då värmde hon upp Wii:et. Vi spela mario kart och Johanna kom över och spelade också.

Under en paus i spelet så gick vi ut på balkongen, och nu när våren är här och det är fint på balkongen, så får Bo följa med ut. Alice gick ut först och när jag kom ut så sa jag till henne, och jag citerar:
"Det känns jobbigt att ha Bo ute på balkongen sent eftersom man inte ser honom och han kan fan försvinna."
Johanna:
"Var är Bo nu?"
Ja precis, vi kollade efter honom men han var inte på balkongen. Han hade inte sprungit in eftersom jag såg honom gå ut och jag stod i dörren så jag hade märkt om han sprungit in. Alice lutar sig då över till grannens balkong och skrattar till nervöst.
"Han sitter där, i mitten av balkongen och stirrar på mig"
Ja, det är sant. Han smög över till grannens balkong genom sprickan och såklart vägrade han att komma tillbaka. Jag blev arg och gick då över till grannen, som förövrigt bor i andra trapphuset, och knackar på. Det öppnar en liten gumma och ser trött ut, nej hon sov inte hon kolla på tv, och jag förklarar då att Bo är på hennes balkong. Hon springer genast ut och kollar men kan inte hitta honom och jag kommer med ut och letar. Alice och Johanna som står på min balkong säger att senast dom såg honom var han på andra sidan balkongen, precis vid hennes grannes balkong. Så vi antar ju då att han är på den balkongen. När jag går bort och kollar ser jag honom inte och ser att det finns ännu en balkong bredvid grannens grannes balkong och suckar. Beredd att gå dit så hör man ett fniss från tjejerna och då sitter Bo tydligen bakom dom och glor på dom. Ni vet när en katt sitter fint och bara stirrar. Fan! Så jag bad om ursäkt för att jag gått dit och går hem igen. Tanten var trevlig och sa att det gjorde inget. och så skiljdes vi som vänner :) PINSAMT! Fan att Bo alltid ska hitta på massa hyss. Inte en lugn stund får man.


Liten Bo.


Stor Bo.



Ella var och fikade hos mig igår kväll, det var trevligt. Har inte träffat henne på flera månader trots det att hon bor mittemot mig. Vi satt väl i 2 och en halv timme och prata skit. Det var Rulit.
Sen var ju Adeline och Erika hos mig innan Ella också, det var bra. Fan vad vi skratta åt den där reklamen eller vad det nu är, det är i alla fall en liten kort film.
Gå in på www.youtube.com och sök på girlfriend farts in face. Den översta filmen på 44 sekunder. Asså den är så jävla rolig! :)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och gå ut och gå. Mys.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback