nu är jag sjuk.

Kom nyss hem från Maria och nu väntar jag på Adde. Vi ska åka till Sandhem idag så jag laddar. Kommer hem igen på torsdag, skulle varit hemma bara denna vecka eftersom jag är sjuk men Adde ville att jag skulle med så man ställer la upp.
Denna helgen var den sista helgen det var dramatörerna hela helgen. Nästa vecka är det en föreställning på fredag och sen är det slutfest på lördag och då blir det middag och sen party och sen är det slut. Känns tomt som fan! hade velat hålla på ett tag till. Men nu är det som det är, då ska jag lägga ner mer tid på mitt liv och sen ska jag klippa mig också :) Det var ett tag sen. Nu laddar jag upp för London också. Sen vill jag åka någonstans i Augusti och sen vet jag inte mer. Men det går bra.. Ska väl försöka komma ner till Malin en dag också så man får se hur det är därnere.

Nu ska jag sluta skriva, nu ska jag packa lite och lyssna på "Proud Mary" - Tina Turner - och dansa lite samtidigt. För nu har jag tagit ipren så nu är jag väl pigg i en halv timme till. haha



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback