Mario Kart Wii

Vaknade imorse kl 12 och messade direkt till Robin och kollade om han ville spela lite. Sen gick jag runt och tog det lugnt tills han kom och så började vi spela. Alice och jag har lagt grunden och klarat alla turneringarna guld på 100 och 50. Så vi spelade 150 direkt. 150 betyder bara att det går fortare och alla gubbar är svåra som fan och puttas as hårt så man flyger utanför kanten hela tiden. Fan så irriterande det är! Så vi har klarat så att vi kan spela alla turneringar, sen har vi klarat fram lite gubbar och bilar. Sen kom Johanna och Alice. Direkt när Alice kom så gick jag och Johanna ut och gick stora revlinge rundan. Det var nice. Kom tillbaka hem och duschade och satte mig igen. Robin och Alice hade då klarat guld på en turnering och silver på¨en vi hade brons på. Vi spelade jag och robin så vi hade brons eller silver på alla banor. Så.. och nu sitter jag och Alice och spelar och försöker få guld på alla turneringar men det går inte underbart. Vi har fått guld på två till och kämpar nu med den tredje. Det går inte underbart men hoppas på det bästa. Hon ska väl snart gå hem och då ska jag kolla på 2 och en halv eller en film. När jag var i stan med sarah och alexandra så köpte jag 3 st nya filmer så jag har ju lite o kolla på. :) Det är bra.

Den 6:e April ska jag till campus nyköping och ha möte med en studievägledare. Jag ska plugga något så jag kan få pengar. Och dessutom är det ju bra att ha lite mer poäng på betygen. Vill läsa psykologi tror jag. Eller marknadsföring. Men jag vill läsa så jag får mycket pengar så jag kan betala av mina lån och så vidare. Sen skulle det ju inte sitta fel med lite cash överlag.

Nu ska jag väl återgå till och spela lite och bli mer förbannad över vilken jävla otur man kan ha!!




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback