Haft en lugn dag.

Idag när jag vaknade gick jag upp o fixade lite med telefonen. la in musik o så.. Sen åkte jag till stan och städade på montage tjänst. Efter det var det upp till torget och vänta in sällskapet så vi kunde gå till öppet hus på campus. Utbildningen som jag var intresserad av verkade inge bra så det tror jag att jag struntar i. vi lyssnade på lite info och sen fikade vi istället. Sen kom YOhanna tillbaka och så åkte vi till katthemmet. Kollade lite där och hittade en katt som jag älskade, Musse hette han och han var svart med gröna ögon. As söt och mysig som fan. Men jag tror inte jag ska köpa en till katt just nu i alla fall, jag måste ha mer pengar. Men han var i alla fall as mysig så om någon vill ha en 4 årig älskling så är han definitivt ett tips från mig.
Åkte hem och körde work out med YOhanna och svettades som fan, på tal om det så var vi uppe på stadium innan vi åkte hem och då köpte mormor ett par träningsskor till mig och en sportbh och en mysig fleecetröja. Nice som fan och tack som fan!
Tränade som sagt hårt och sen kom robin hit och alice så spelade vi och sen började jag jobba på medleyt till Hasse, jobbade hårt och nu känns det bra för nu är jag äntligen klar. Har introducerat alice för låtarna och nu är det bara alex kvar. Dreamteam yee.. Kommer känns skumt i vilket fall....
Så nu har Alice precis gått hem och jag ska kolla på 2 och en halv män och sen sängen. Imorgon tidigt på morgonen blire lång promenad och sen till stan för att jobba. Det blir bra! :)
checkar in imorgon och uppdaterar hur livet är..


Gammal bild på mig och Maria. Nästan 3 år sen. Om en månad, den 15e maj så är det 3 år sen. Fan vad fort livet går. Helt otroligt!

Ps. bonnie taylor ligger i världens minsta smalaste kartong. Hon har krupit in i den verkligen. Hon är inte klok. Ds.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback