fika hela dagen

gick hem till mamma imorse och drack kaffe, gick sedan hem och duschade och då kom Hanna och Sarah och fikade ännu mera. Det har varit bra. Nu ska alis komma och vi ska plugga lite och sen ska jag träffa foban antagligen. Det blir bra, vi ska planera ondska och värva medlemmar. jag är taggad.
Har för övrigt kollat på 2 och en halv män, lånat det av robin. Kul som fan! är visserligen bara på säsong 2 men jag jobbar på det. Sen har jag ju köpt playa del sol också och det är hysteriskt! älskar det. har bara 2 avsnitt kvar eller nått.. Längtar att se det hela tiden. jag är sjuk i serier asså!
Nu ska jag återgå, orka skriva mer.


gammal bild. tror jag fyllde arton helgen innan :D Maria is sweet på den bilden :D

muhahaha


bye

Kommentarer
Postat av: Carlos

men asså:) <3

2010-03-23 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback