aj som fan och sarah.

Jag och Johanna har ju som sagt kört lite träning så nu har jag så ont att jag inte kan gå. Försökte träna nyss men orkade bara 20 minuter sen ramlade jag nästan isär. Fan vad ont jag har. Mina ben gör så ont så jag känner mig febrig. Alis och Josef vill komma förbi, vette fan om jag orkar. Som sagt känner jag mig febrig så det blir liksom jobbigt med två stycken här. Jag ska nog sova tidigt idag, sov middag 2 timmar men är fan trött ändå.
Igår var jag hos sarah, hon var hundvakt så jag var med henne hos hennes syster. Vi var på stan hela dagen och sen gick vi hem till sarahs syster och var där en stund innan hon körde dom till den där festen som dom skulle till. Sen åkte vi hem och spelade tp. Efter det gick vi på bio, wolfman, och sen gick vi hem och kolla på vägen till eldorado.
Wolfman var bra, den var väldigt blodig men den var inte dålig, nej, men den var svår att placera. Lite överdriven var den och jag saknade vissa saker i den men det var inte fruktansvärt. Men väldigt blodig var den. Å andra sidan älskar jag Anthony Hopkins och Benicio del Toro. Jag blev förvånad att filmen var som den var med tanke på skådespelarna. Men jag vet inte, kolla på filmen så vet ni vad jag pratar om.


Jag vet, så gay att sätta in dessa bilder men jag blir glad av det :D

Nu kollar jag på 2 och en halv män säsong 3. Jag jobbar verkligen på det asså. Han har tror jag till säsong 6 så jag har en bit kvar.

BTW så finns det en box som jag vill ha som kostar 769 kronor. Jag vill verkligen ha den, det är family guy. Jag älskar att kolla på det för det är så överdrivet. Det är så lättsamt så jag behöver inte tänka så mycket. Och det bästa med det är att det alltid kommer så oväntade saker som är hysteriska. saker som inte ens har med avsnittet att göra. Och sen älskar jag musiken och allt! Sponsra?

bye







Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för en skitans mysig helg snäckan, du glömde förresten Eldorado hemma hos söstra mi så du får den nästa gång vi ses :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback