What do you say..

Sitter hemma och spelar lite. Messar med Alex, lyssnar på "taking chances" och försöker sjunga med, lite svårt men va fan. Försöka kan man ju :)
Idag ska jag laga maten så det ska bli spännande vad malin ska tycka. Hon är ju så jävla kräsen! Fan. Hon ska fan tycka om det. Annars blir jag lack!! haha
Jag vet inte vad jag ska skriva. Nu ska jag spela liksom..
Eller jo jag kan ju berätta att jag såg Saw igår, den var inte så äcklig som jag väntat mig. Men antagligen är de andra filmerna värre så jag har inte direkt slappnat av än. Vi ska nog se 2an idag. Jag tycker i alla fall om handlingen, att han liksom ger dom som vill dö en chans att leva. Alla med misslyckade liv liksom får en chans att  leva och då kommer dom uppskatta livet mer och om dom dör så ville dom ändå göra det innan. Men sen att han inte är riktigt schysst om hur man ska dö eller leva, lite brutal men hahaha. Malin säger att man får veta mer i de andra filmerna så ja tänker att jag ska se dom.. så... nu ska jag inte skriva mer.

Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne. /Paul Géraldy

Bye

Kommentarer
Postat av: Carlos

Hej raring! Saw? gud jag vet inte om jag skulle våga se de filmerna.. jag pratade med en kompis härom dagen om de filmerna, han sa att de inte alls va så snuskiga.. men är det inte mycket blod och skit? hmm, denna vecka är fullproppad med aktiviteter.. ringer dig på söndag:) love

2010-06-07 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback