Trivs.

Jag älskar Malmö! Det är så stor skillnad mot Nyköping och det är så fint och mysigt. Var i folkets park idag med Mimmi. Det var nice som fuck! Karuseller och zoo och små djur. Göött!
Nu blir jag ompysslad av Malinen. Hon lagar mat till mig och så har hon städat. Jag ska nog gå o diska lite för o underlätta. :)
Vi satt i en het diskussion förut om politik och miljö och jorden. det var ruligt. Eller diskussion, vi hade egentligen samma åsikter om allt :)
Sen kom vi in på den där filmen "A clockwork orange" för vi prata om betingning och skit från psykologi. Om ni inte sett den tycker jag att ni ska göra det, den ser man visserligen bara en gång men jag tycker nog att man ska se den i alla fall. Den är väldigt intressant!

Det jag tänker skryta om nu är att jag har en helt ny dator här nu, malins asså, och hon har inte spelat något på spela.se så jag kan spela spel som jag redan spelat igen! Me so happy! Detta var egentligen mest till en person som jag vet kommer bli svartsjuk! Muhahhah Carlos!

Dagens låt: "It´s a sin" - Pet shop Boys
förövrigt är det nog min nya plåga inom musiken. Pet shop boys och grotesco. :)

bye

Kommentarer
Postat av: maria

Fy fan va orättvist! jag ska ta me fan också köpa mig en ny dator.. eller kanske baxa emils ett tag? va säger du?.. asså du kan ju spela ALLLT igen! Jävla fitt Malmö! ;) haha!!

2010-06-03 @ 23:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback