Tingäälingi

Nu är det ganska officiellt liksom att jag bor i Malmö. Jag har en lägenhet och ett jobb, som jag ska till nu om 20 min. Jag är faktiskt inte nervös, jag är snarare taggad och motiverad. Klart känns lite darrig men hon som jobba där var jätte trevlig och inte alls svår att prata med och skojja med. Plus att Malin är där.
Sen ska jag till Arbetsförmedlingen på lunchen tror jag så jag kan skriva in mig så jag kan få mitt ungdomsgaranti bidrag, dessutom om jag får något bättre jobb och så.
Jag har fått tingeling-gängets-låtar på hjärnan, speciellt Tingäälingi. Hahah den är helt sjuk beroendeframkallande, för den har en sån där lätt melodi som fastnar så man kan bara en liten stråf från texten så man måste lyssna så man kan men fan.. den är lite rolig också. Samma sak egentligen den där Tingeling låten som dom hade med i melodifestivalen. Gahh jag orkar inte mer!
Tingeling tingeling come on baby shake that thing. Hahahha

Nu ska jag dra mig mot bussen, orkar inte sitta här o glo dammit är ju klar ju!


"Vänskap går före släktskap." Av: Sverige?

Bye

Kommentarer
Postat av: Carlos!

Hun! Hur gick det nu på nya jobbet? Grrr! pst, tingäääling låten, är sjukt rolig.. men har du inte hört den innan du flyttat?? :O Piss yaoo! ;)

2010-06-02 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback