Russian Roulette

Jag tycker om denna låten, men det värsta är att den är mycket långsam. Men va fan, mysigt i vilket fall..

Igår var jag och Malin nere på Bo-01 och drack kaffe och åt muffins på espresso house, eller från espresso house. Vi satte oss mot havet och kollade på solnedgången. Det är lite gay men det var ändå rart. Hon hade ju inte sett en solnedgång innan så det var ju kul(skumt jag vet) .
Sen åkte vi hem och kollade på Jurassic Park 3. Fan vad länge sen det var jag såg den, men nu är det gjort och jag är glad. När man var liten var ju den typ en skräckfilm. Fan minns ju hur rädd man var när man såg den, varför kollade man kan man ju fråga sig, men människor är spänningssökande och då även jag. Nu när jag såg den var den ju inte alls läskig. Man förstår varför man var rädd som liten men idag när man ser den är den ju på gränsen till fjantig asså.. :)

Idag blir jag väckt av Malin, som var hos tandläkaren tidigt, där hon myser sig ner och säger:
"Du, bara så du vet måste jag betala hälften av min tandställning."
"Jaha´, hur mycket blir det då?" svara jag helt nyvaken.
"10 000"
Jag sa inget, mina ögon bara blev as stora och jag fick panik. Då skratta hon lite elakt och sa att hon skojja.
God Morgon Danni liksom!


Idag ska jag och Malin uträtta ärenden och fixa lite. Sen ska vi åka till Emmaus och kolla runt lite, tror det blir magneter till kylskåpet så vi kan hänga upp våra fina lappar från teatern. Juste, jag och malin ska boka biljetter till "singin in the rain", det är en teateruppsättning.. asså, alla vet vad det är för musikal, så... den ska vi se i alla fall :)
Sen ska vi boka och se "madame butterfly" också.




"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika."
Av: Britney Spears

 

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback