Only you.

Looking from a window above, its like a story of love.
När jag var yngre så lyssnade jag jätte mycket på den här låten, sjöng den med en kille kompis också. inte inför publik men med honom bara. Det är det jag minns mest med denna låten. Har inspelningen på en av mina gamla mobiler men vet inte om den funkar i alla fall så om jag orkar ska jag kolla.

Igår var jag i Bejjan med Malin och Linda och barnen på kvällen. Vi satt en stund i parken där och sen gick vi hem till dom och spelade Buzz. Sen på åkte vi hem och jag kolla på film och Malin hängde vid datorn.
Filmen hette "Ripleys Game", den var bra men det kändes på något sätt ofärdigt i slutet ändå. Fast den är se värd. Man sitter och är stressad för man tror att något ska hända och sen vet man inte och sen förstår man. Hihi

Så idag ska jag antagligen åka till Bejjan igen ensam och sola. Det är ju tråkigt att man inte har någon kompis att åka med, men min enda kompis är i växjö just nu, kommer imorrn tidigast och sen jobbar hon ju dessutom. Sen
är det ju Malin men hon jobbar också. Illa.. Men jag har en bok som jag kan läsa men i alla fall. Får väl ligga och låtsas att ett av barnen är mina så kanske dom inte tror jag är helt för konstig, å andra sidan.. om dom skulle veta att jag tänker så kanske jag räknas som mer konstig än innan, "houston we have a problem".

Hoppas att Foban ska komma ner. 

"Genom att troget arbeta åtta timmar om dagen kanske du slutligen får bli chef och arbeta tolv timmar om dagen." Av: Robert Frost 

 Bye


Kommentarer
Postat av: Sarah Sarah

Danni Danni!! Saknar dig ju. Kommer du tillbaka till mig snart?? puss

2010-06-28 @ 18:11:35
Postat av: Johanna

Vilken låt är det? Only you? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback