Nanannna

Igår var jag hemma hela dagen och myste med the M's. Sen drog vi ut o körde en bar runda. Det var skojjit. Drack öl och snacka skit.
Idag så vakna jag sent och gick upp och pysslade, sen la jag mig i hängmattan och läste en stund. Men det blev så jävla varmt så gick in o la mig framför tvn, sen vakna de andra tu och vi chilla. Sen nu så lagar Malin mat till mig och jag tar det mycket lugnt. Det blir fisk och färsk potatis, allt i Sveriges dags ära.
Är lite nervös om man får visa öppet att man  tycker om Sverige, är rädd att man är rasist då. Aja, jag tycker i alla fall att sveriges national dag är mysig. även om man är lite sliten.

Nu ska jag spela lite dator medans jag väntar på att maten ska bli klar. Sen spela lite till.. :)

"Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon." av: Mark Twain

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback