My life would suck without you.

I förrgår så kollade jag på "pursuit of happyness". Den där filmen är bra asså! man har ju hört att den ska vara bra och jag blev inte besviken. Han är ju så jävla bra skådespelare också, Will Smith. Den borde alla se, även de som sett den innan ska se den igen.

I förrgår dag så åkte jag in till stan och gick o la mig och sola, helt ensam förresten, i parken hela dagen, det var as mysigt! Sen åkte jag ner till BO01 med Malin och åt, för vi fira en månad. Alltså att vi bott ihop i en månad, en dag försenat visserligen, men det var trevligt. Bra kaffe o mat :) Sen åkte vi hem. Och kolla på filmen.

Sen igår gick jag upp och klädde mig fort och åkte in till stan och träffa malin och åt as goda mackor och smoothies. Sen ringde Mich och fråga om jag ville komma ut till Hanna så det gjorde jag, och sola hela dagen. Sen kom jocke och då spela vi kubb. Sen kom Malin och då grilla  vi korv och prata lite skit. Sen åkte vi hem och jag bytte om från dag kläder till myskläder och drog till mimmi. Hjälpte henne och packa lite, var vakna och snacka inatt och sen sov jag några timmar. Och nu är jag här. Städar och tvättar. Tvättar alltid tycker jag, malin använder sina kläder en gång och sen kastar hon dom i tvätten. Fan!
Ikväll kanske vi ska till Hanna och partaja, är rätt trött så får se. Kanske blir häng bara hemma! :)


Danni och Malin sommaren -07.

På lördag ska Christian sova hos oss, blir tv spel och gos. Lite buzz kanske :)
Och snart kommer Alische, my little baby.

"Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år." Av: Magdalena Forsberg (för er som inte vet håller hon på med skidskytte vilket gör detta citat kul)

Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback