lilla gökboet och barcelona

Vi gick ut igår, åkte till stan och gick till lilla torg och in på gökboet. Drack öl o snacka skit och sen gick vi till barcelona. Satt och drack där och raggar runt och sen åkte vi hem runt 4 halv 5. Jag var trött så jag gick bara o la mig. Malin tog kort med sin mobil så det blir väl uppladdning senare.
Idag ska jag och malin mysa och kolla antagligen på saw 5 och 6. balla vi är!

Nu sitter jag, ska jag erkänna, och kollar på wildkids på barnkanalen för det är det enda som är skojj jämfört med jävla fotboll och danska kanaler.
Nu är det final och sista striden var nyss. blev till och med stressad av det. nu är det sista grenen och jag sitter och biter på naglarna.
aja. nu ska jag återgå till att stressa ihjäl mig!

"Pengar kan inte köpa dig vänner, men de gör dina fiender betydligt hövligare." av: okänd

Bye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback