its a sin

Nu sitter jag och lyssnar på pet shop boys - its a sin.
Idag har varit lugn, jag har tandvärk och kan inte prata riktigt, har även haft ont i huvet. Jag har aldrig haft så här mycket olika smärtor. Onödigt tycker jag, men nu tror jag att jag är på väg mot bättring.
Vid nästa löning ska jag och malin gå på bio, min första biovisning i malmö. Spännande, Prince of Persia blir det. Hoppas att det är värt det!

Jag är förövrigt mycket stolt över mig själv, nu vet jag hur jag hittar helt själv till bibloteket, min första offentliga plats jag hittar till. Yeah! Gått runt i stan med en lokal guide så jag har lite pejl :) nice faktiskt!

pratat med Nathalie i telefon också, man inser inte hur mycket man saknar någon innan man är på andra sidan sverige och har svårt att ses liksom. Men det blir bra förr eller senare. haha

Längtar till Midsommar då ma gals ska komma. Longing jao! Vet inte vad vi ska göra men det blir as bra :)

Nu ska jag hänga.

"Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande." av: Maurice Chevalier

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback