If we ever meet again.

Lyssnar på Adeline när hon är förbannad just nu, vi pratar lite skit och så kom vi in på ömma punkter så nu är hon förbannad! :D haha Go Girl!

Idag ska jag tvätta klart, handla mat och sen ska jag lägga mig och läsa i hängmattan. Jag ska läsa ut en bok denna vecka så att jag kan läsa ut en annan bok nästa vecka och sen ska jag lämna tillbaka dom på bibloteket som jag kan hitta själv. hihi im proud!

Om ni inte märkt det så har jag ett nytt tema på mina övertexter, bara sånger. Det är det jag lyssnar på precis när jag börjar skriva inlägget. Så cool är jag!
Förresten så har jag äntligen sett torkel i knipa. Det är en jävligt skum film, jag vet inte om jag tyckte om den, asså.. Den var inte dålig men jag vet inte om jag tycker om den, den var konstig och brutal.. Lite humoristisk såklart men ja.. se den så får ni se själva vad ni tycker.
Det värsta är att man sitter och tycker synd torkel hela filmen för att han råkar ut för allt och alla är så elaka mot honom och han ser så ängslig och ledsen ut hela tiden.

Här är torkel, lille torkel.

Sen har jag sett resan till saturnus. Den var nog lite roligare och lite mer uppfinnigsrik. Den var samma typ av animering och så är det ju en dansk film men den är skojjigt brutal :)
Den borde ni se om ni är på ett rätt gött humör.


:)


"En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg." Av: Arch Ward


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback