Detroit Rock City.

Så, Adeline var på kiss konsert och vi pratade om det lite och då började jag fundera på vilka kiss låtar man ens visste vilka det var. Asså jag visste en enda - "I was made for loving you baby". Sen nu när jag lyssnat på några låtar hitta jag Detroit Rock city också. :)

Jag är i alla fall sjuk just nu, igår var det värre.. Jag har aldrig haft så ont i huvet som jag hade igår. Fan var i så mycket smärta att jag funderade på om jag var döende, jag trodde alltså allvarligt talat att jag skulle dö. Fy fan! Men nu idag är jag bara snorig och pyttelite hostig. Det är bra!
Jag sitter här ensamen och ska snart duscha lite, man blir faktiskt lite friskare av att duscha har jag räknat ut, så jag hoppas på att bli snorfri efter duschen, låter det otroligt? Nu ska jag i alla fall lyssna på musik och hänga. Kolla på Bo när han sover, han sover på så konstiga sätt asså! Hans kropp är böjd på de mest sjuka sätt. Han är så jävla söt!


sommaren 2007, mopedsemester till Strängnäs med Matilda och Malin :)

"Om jag var far och hade en dotter som blev förförd, skulle jag ingalunda lämna i henne i sticket; men en son som blev journalist, honom skulle jag anse förlorad." Av: Soren Aabye Kierkegaard 

 
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback