Alors on danse.

Inatt kommer mina vänner hit! Dom åker 23 från Nyk så dom är väl här runt 04. Ih! Jag längtar! Asså vad konstigt det är ändå, har bara bott här i en månad, och när jag bodde i nyk så såg vi inte på så länge och ja saknade inte ihjäl mig på dom men nu när man bor här så är det helt annorlunda, då saknar man som fan!
Nu ska jag i alla fall till stan med Malin och Mich. Vi ska väl äta glass och sen ska jag i alla fall till Lidl eller öb och köpa en gångs grillar till imorrn då vi ska äta midsommar mat och grilla lite. Sen vet jag inte vad det blir, det kommer antagligen regna imorrn så då får man ju försöka lösa det då med grillningen på något sätt. Mmm!!

Jag har ju varit sjuk, och så pratade ja med erika i telefon och så började vi skratta hejdlöst as länge så när vi la på sen efter mycket om och men så fick jag lock för örat, nu har det inte gått över än och det är ganska störande. Jag har haft det i 2 dar. jag tror det är förkylningen som satt sig i örat på mig. As störigt är det i alla fall..

Åh, Alici kommer hit den 9onde Juli :D Stannar länge faktiskt. Hon kommer fredagen och åker hem tisdagen :) Ja! Jag ska tvinga henne ta med Wii så vi kan göra det vi är bäst på :) Längtar som fan till min lilla bebis ska komma! hihi
Sen kommer Yohanna i Augusti också :) Bra sommar!



"En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli." Av: Okänd

 

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback