Clamour for Glamour.

Idag väckte Malin mig kl 12. Vi gick ner direkt och la oss på gården och solade. När malin gick upp gick jag med och hämtade Bo. La mig och solade och det gick jätte bra med honom, han myste ända tills han fick för sig att han skulle krypa ur kopplet, då gick jag upp med honom och gick ner en liten stund till. Sen upp o fixa mig. Åkte med Malin till stan och började leta efter en djuraffär så jag kunde köpa bra kattsand. Tog 2 timmar och sen var jag hemma igen, det jobbiga var fan att konka runt på en 10 kg kartong med sånna där hårda jävla handtag.
Nu har jag varit hemma och tagit det lugnt hela kvällne, malin är ute så jag är ensam. Skönt!
Just i detta nuet ligger jag och kollar på will och grace och dricker juice. älskar det. jag ska köpa det när jag får möjlighet.
Loving it.

Idag när jag kom hem, bara en liten inflikning, så gick jag ner och köpte falafel, fan vad det är gott asså. Jag har blivit pånytt född! :)

Spela.se <3

"Vår ordinarie gitarrist Harald Pålsson är inte med ikväll. Han har fått kompledigt." Av: Kenneth Fredriksson

 

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback