Ute kväll

Jag var hos Sandra i Stockholm igår och så gick vi ut och åt, det var fan as gott! Jag åt något så exklusivt att jag inte ens vet vad det var.. Typ hjortrack o potatisplätt typ o sås o kålgrejjer o röda små bär och fan vad gott att jag inte ens kan skriva det! Sen gick vi över till klubben och drack massa, själv drack jag jordgubbs daqiri hela kvällen, blev lite shots och öl med, men mest jordgubben, mmm!
Sen när vi gick till toan blev vi glatt överraskade över att se män pissa bredvid spegeln i pissoar. Inne på tjejernas? va? Nej! Det var en unisex toa så tjejerna hade bås utan speglar inget, på en tjejtoa!!, och den enda spegeln var som sagt bredvid killarna som pissa, men det var okej. Jag kollade inte mer än nödvändigt :)
Somna as packad sent ochb vakna as tidigt för att jag skulle kunna åka tillbaka o hinna med dramatör träningen.
Idag var det roligt men det blev segt, eftersom man måste peta mycket i repen så är det lite segt eftersom det tar tid. Men vi dansade och det var ju bra. Mycket dans detta år på dramatörerna. Och vi har en ny tjej som lär oss, sammy ville inte vara med iår så vi bytte ut honom till Johanna istället och jag tycker om henne. Hon är bra och rolig och liksom lite en i gänget. Skööön stajl pysen!

Imorrn blir det heron med malin, ska se bio och äta. Det blir fett!
På tal om äta ska jag gå över till mormor nu och äta pizza. fan vad gott alltså!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback