utgång

Igår var jag med Larsson och Lahti. Vi var först hos Larsson och sen gick vi till volym. Och det var inte speciellt kul, så vi gick till tellus och det var ändå sämre. Fan jag hatar tellus.
Sofie och frida var ute med så dom träffa vi som hastigast. Det var trevligt. Kunde varit bättre men jag är inte missnöjd. Vi sa det alla tre att krogen suger men sällskapet rocka liksom.
Love <3

Nu sitter jag och lyssnar på Rod Stewart och försöker komma på något roligt att skriva till melodin eftersom jag och maria lovat att vi ska göra ett medley om Hasse nu i april när han fyller 50. Så vi har kommit en liten bit men det är svårt till honom eftersom vi inte känner han så bra. Men som sagt så har vi kommit en liten bit men vi vill ju ha något as bra eftersom han fyller 50. ja, vi får fortsätta jobba på!

If you like then you shoulda put a ring on it :)

enough is enough

'bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback