Top model, tandvärk och fortfarande as kallt

Nu sitter jag och kollar på topmodel, jag väntar på att dom ska göra makeovers men det händer ju aldrig! Det är alltid det roligaste på hela säsongen men jag är rädd att jag ska missa det. Det jag älskar också är all drama som är och hur dom bråkar och tjafsar. Tjejer är underbara visst är dom. De bästa tjejerna är dom som är självgoda och egoistiska, som just nu finns både renee och jaslene, fan vad dom bitchar alltså! :) Felicia är rätt bitch med. hhaha

Nu är det ett tag sen sist men fan vad ont jag hade i munnen sist. De där 2 veckorna i mitt liv var inte speciellt underbara. Jag fick så ont att jag blev trött och fick feber symptom. Nu har smärta kommit tillbaka och jag måste få bort det innan det går så långt. Jag har inte pratat på hela dagen och nu ska jag gurggla nått super gurggelmedel från apoteket som gör rent och stoppar infektionen. Hoppas det funkar. Värsta är att en bieffekt är att man får svart tunga och det är inte så jävla gulligt kanske. Men jag vill inte bli som jag blev sist.

Imorse ringde mormor och väckte mig kl 10 och sa att mannen från nyköpingshem hade ringt och sagt att han skulle komma nu. Så det var bara att hoppa upp och plocka undan allt skit och klä sig.
Historik:
Allt eftersom vinter blev hårdare så blev det kallare och kallare i lägenheten också. Så en dag insåg jag att det blåste till när jag gick förbi fönstret och då insåg jag att det läckte in kall luft ifrån fönstret och det resulterade i kylan. Jag ringde direkt till nyköpingshem (3e feb) och idag kom han.
Så kollade han runt och bytte ut tätningen i fönstret. Sen gick han till köket och där läckte det inte in så han "kunde inte förstå att det var så kallt, du får väl sätta på dig en extra tröja" - Alltså ursäkta, detta är mitt hem och jag måste sova i kläder och ha dubla tjocktröjor på mig. Va fan är detta!!! Sen gick jag och kände vid tätningen och det läckte fortfarande in. Så jag hann som tur va säga det till honom innan han åkte och då efter mycket undersökning så hittar han på fönstret att det fattas en lite bit trä på ramen på utsidan och det är därför det kommer in kall luft. och så klart hade han inte med sig verktyg till det så han måste komma tillbaka. Jag menar idag är det den 22a och jag ringde den 3e och nu kom han vilket oroar mig om när han ska komma nästa gång. Men jag får väl göra det som han sa att jag skulle göra. "Sätta på mig en extra tröja".



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback