Sherlock Holmes, föreställning och du bad om det.

Jag var med Alex i förrgår ooch såg på Sherlock Holmes, jag vet att det är länge sen den kom ut men  det var inte länge sen den kom till stan liksom :D Den var skit bra, fast med Robert och Jude fanns det väl inget annat alternativ. Jag älskar sånna filmer, och han är så smart, åh vad det är sexigt med snygga män som är smarta, can i get an amen!

På lördag, alltså imorgon är det föreställning igen och det ska bli kul, idag ska vi ut på krogen och det ska väl bli kul också. Jag tycker om att komma ut och shaka bland andra folk än dom man annars alltid träffar. Jag älskar er men jag måste ha en paus ibland :)

En snabb genom gång av de sju dödsynderna.
Högmod, Girighet, Vällust, Avund, Frosseri, Vrede och Lättja.

Onödig men kul fakta.
  • Högmod = Violett. Häst eller påfågel.
  • Girighet = Gul. Groda, varg eller räv.
  • Vällust = Blå Ko, tjur, tupp eller get.
  • Avund = Grön. Hund eller get.
  • Frosseri = Orange. Gris.
  • Vrede = Röd. Björn eller varg.
  • Lättja = Ljusblå. Get eller åsna.
Så.. nu när det är klart. Hur många kommer till helvetet? Jag vet att jag kommer det.
Såhär, när en människa får alldeles förmycket av någon av dessa så finns inget som kan stoppa mig, då kommer jag att försöka att leda er på rätt väg. Och nu har en av mina vapendragare dragit sitt vapen för mycket. (hahaha kul liknelse om man vet vem jag pratar om) mina känslor ändras helt för den personen för min hjärna ställer in sig på något djurisk sätt till krossa och ändra. Undrar varför? men nu vet jag i alla fall vad jag ska göra för att fokusera på något annat. Det känns faktiskt bra. men det kommer att ta hela min själ.

Jag har tänkt.
Min vän tycker att jag ska prata med henne om allt jag stör mig på med henne för att våran vänskap ska bli starkare och bättre. Jag svarade då vad jag tycker om det, att det är BS men om hon nu vill höra sanningen så kör vi. Jag kommer från och med nu berätta all sanning för dig och du får säga till när du tycker att jag ska sluta och att vi ska återgå till det normala då jag stör mig på allt du gör i ensamhet. Vad tror ni är bäst?

Grattis mina vänner till klarat körkort och klarat teoriprov! :)

Nu ska jag återgå.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback