pyssel

Anledningen till att jag inte skrivit på hela veckan är för att jag har varit i Dalsjö hos Adde. Vi har löst korsord, druckit te, varit ute och gått lång promenader och rullar runt lite. Vi var in till gnesta och träffa Erika och Tobbe och skulle bli bjudna på kaffe fast det blev utan kaffe, vi satt där och prata en stund och sen åkte vi ut på landet igen och myste vidare. Vi spendera också ett fåtal timmar framför tvn och kolla på animal planet.
På morgonen idag så åkte vi in till stan och till arbetsförmedlingen och hon gick väl runt en stund och jag skrev in mig ordentligt och hade ett möte direkt med en sån där som man ska ha möte med och sen imorrn bitti så är det basmöte och det ska bli tråkigt men man måste ju och sen äre klart.
Sen imorrn är det dramatörerna igen och det ska bli kul. Mamma ska komma imorrn och kolla och ser jag fram emot. Jag ska dricka te nu hela dagen och imorrn så jag mjukar upp mig i halsen.

Nu ska jag spela.

lite kryssning på det här?

Bye

Kommentarer
Postat av: Sarah

spa-kryssning skulle sitta fint :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback