Mysig film, spela.se, bok och te med honung

Igår kväll kom Jossan och Alli hit och kolla på tv. Hon behövde pratat av sig så jag lyssnade, pga lite strul på fronten. Sen gick dom hem och jag fortsatte kolla på tv resten av kvällen. Kolla på Spanglish på trean. jag såg den för många år sen när den kom ut och nu såg jag den igen och jag mindes varför jag älskar den. Den är cool och historien i den är vacker. Om ni inte sett den så gör det. Den får bli mitt film tips för idag.
Spanglish!
Sen nu idag vaknade jag tidigt och gick ner och tvätta och sen slog jag på en film. jag skulle duscha men mina handdukar är inte torra och alla handdukarna var i tvätten, inklusive de små. så jag lade mig i alla fall framför tvn och kollade på "A mighty heart". Det är en film baserad på en sann händelse. Den handla om en journalist som blev kidnappad av terrorister, han hette Daniel Pearl, och sen handlar väl filmen praktiskt taget om hans fru (Angelina Jolie) som vill hitta honom och får hjälp av alla olika gubbar. Den var väl inte så bra. Kommer aldrig se den igen. Det är en sån film som jag inte tänker tipsa om. Men det finns säkert massa som skulle tycka om den men jag gilla den inte.
Nu sitter jag här och kollar på tv och ska snart mysa ner mig i soffan med en bok, skulle egentligen till maria men nu blir det inte så så jag kan bara ta det himla lugnt (som vanligt) och läsa lite.
Fast först ska jag spela lite. Håller på o laddar ner en demo på ett spel som jag ska spela och sen ska jag läsa. jag ska försöka skriva brev också och svara på ett mail från en kompis utomlands. Blir bara inte av för hon skriver så långt så det är jobbigt att svara för man måste svara så mycket! haha

Jag har kommit in i  en period då jag alltid är sugen på pizza, jag fattar inte. Jag tänker alltid på pizza och jag kan se det framför mig hela tiden. jag drömmer om det och vaknar på¨morgonen och vill ha det och sen vill jag ha det hela dagen. Och det är inte vilken pizza som helst. det är "beach lover" från American pizza. Helt ljuvligt amerikans pan pizza med bearnaise sås och kött och kombinerat med himmelsk kärlek och kulinarisk underbarhet.

Tipsa om bra bloggar för jag är uttråkad på internet nu.

PS Jag ska se shutter island imorgon och äta Kina mat. DS

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback