Kort inlägg

sitter vid datorn mycket sent nu och jag ska upp kl 6 imorgon. Nu ska jag välja ut kläder jag ska ha så jag bara kan gå upp imorgon bitti och klä på mig borsta tänderna och sminka mig snabbt så jag blir redo för dagen. Jag ska ner till Montage tjänst och städa och sen ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig och sen ska jag antingen till maria eller till Alex. Jag och Alex ska i alla fall träffas för vi ska gå på bio och se Sherlock Holmes med den underbara Robert Downey jr. jag är glad för det.
Men är lite pisst på grund av att en viss person snott min ide om en sak och på så vis förstört min framtidsplan angående en viss sak. (behövde bara få det ur mig. Spelar ingen roll om jag säger det till personen i fråga för personen kommer bara förneka och det är ingen ide att starta drama.) Är bara jävligt förbannad!!!!!!
Nu ska jag gå o borsta gaddarna och sen slagga skönt. Om bara Bo-Yoda och Bonnie-Taylor kan sova dom med. Annars blire svårt.. :S

PS. Är i seriöst behov av massage! DS

Bye

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag kan massera, säg bara när o var :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback