Kritiker, bloggar och reklam.

Okej, så premiären var i Lördags och det gick jätte bra. Vi ska visserligen köra igenom den en gång till på torsdag, jag vet inte om jag tycker att det är nödvändigt men det är tydligen det. Det blir bra..
Fick ett samtal av mormor nu på morgonen och hon sa att hon läst i tidningen att revyn fått ett njaigt betyg, men så stog det att två personer hade gjort riktigt bra ifrån sig.
Kopierat från SN.
"Räddningen är ungdomarna­. Fräschören i deras körsång, dans och skådespeleri kompenserar något sketchernas dammigt gubbsjuka humor.
Daniella Ungerman och ­Maria Larsson är kvällens ­absolut starkast lysande stjärnor som briljerar både i solosång och i scennärvaro."
Tänkte bara säga det! :)

Jag satt igår kväll och kollade på Katrin Zytmoirevskas (eller va fan hon heter) blogg. Jag vet inte varför jag fastnade för den, egentligen skriver hon inget speciellt men jag läste fan igen varje inlägg, typ.. Sen gick jag in på Carolina Gynnings blogg, ja ni hörde mig, flickan som tycker så illa om Gynning. Men jag ska säga att jag tyckte illa om henne innan jag läste hennes blogg och nej, inget har ändrats. Hon är tom och inte alls rolig, jag bryr mig inte om hennes bilder som hon sätter in och hon skriver inget roligt eller intressant. Nej usch..

Mina favvoreklamer:
Okej så Bruce Willis har gjort en ny film som heter Surrogates, undrar om den är bra. har ni sett reklamen för den. Det man får veta är att han ska skaffa tillbaka något och att det är en jävla massa explosioner. Bra va? Jag tänker inte se den, även om Bruce är snygg som fan!

Bredbandsbolaget har en finsk man i en inspelningsstudio som säger konstiga saker in i kameran som om det är en Audition. Hahaha
"i bill bakk"
"asta la vista babi"
"No arne puts .... babi in da corrrner."
:) Askul!

Max nya reklam men Maria M's röst när hon berättar om hur börjaren känner sig naken, exposed, rädd! haha Och att man ska göra lite dekorationer på bordet, kanske en palm! hahah

Sovas säng reklamer är ju så dåliga att dom måste va med på denna lista.
"Aa den blir bra.. är det okej om jag lämnar kvar frugan ett tag?
hehe ja det går bra" Usch jag hatar den reklamen. Alla olika dialoger i den reklamen.. fy fan!

Systembolagets reklam om ansvarsfullt drickande. Hahaha
"Anna du är alkoholpåverkad - gå ner!"
"- ska vi gå ner i källaren
- nej du är alkoholpåverkad och jag vill inte att vi ska göra något som du kommer att ångra imorgon"
"Hej mamma! Dom hade redan vin här så jag tar med mig det här vinet hem igen"
Det finns fler men vem orkar skriva :) Hahaha

Jag fortsätter att skriva om reklamer något annat inlägg. Just nu blir det fan för mycket text om jag fortsätter. :) Ska se om jag minns att göra det. Fast det kanske inte är något kul att läsa i alla fall.. Skriv en kommentar om jag inte ska skriva fler roliga reklamer eller dåliga reklamer. haha

Nu ska jag återgå till att inte göra något speciellt. Får se när jag skriver nästa gång, tänker försöka skriva lite imorgon igen.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback