alla hjärtans dag.

så, nu har jag sagt vilken dag det är, det spelar ingen roll för jag har det bra med A och J. :)

Jag är så jävla glad för igår på dramatörfesten var det as kul. och det var inget drama alls!! underbart!
Emil klädde ut sig i min klänning och mina as höga klackskor! det var fan hysteriskt. sen gjorde Johan det med. Hur tomt ska mitt liv bli sen när dramatörerna är över alltså! :S
På vägen hem as pölade markus mig så jag vet att jag kommer att bli antagligen as sjuk med och det känns ju lite sisådär och veta att det kommer att komma men att man inte vet när och hur mycket. Jag går i konstant rädsla, stressigt alltså.

Någon som vill ha en hund?

Jag sitter här och mina tankar far uppåt mot NORRLAND, till nathalie där hon sitter och är söt och har det mys på denna dag. Vill att hon ska va här och ha det mys med mig. :)
Samtidigt som jag saknar erika igen.
Ja vill gå i skolan igen då det var enkelt att träffa sina bästa vänner och man inte behövde kämpa ihjäl sig för det.

aja.. nu har jag skrivit dagens inlägg och ska återgå till att vara godis sugen och hungrig och mätt på samma gång.



bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback