Sallys song.

Jag och Sabina ligger och kollar på Hercules, den där gamla serien. Vi har kommit igenom säsong 1 och nu kollar vi på säsong 2. Sen har vi nog resten på datorn.
Det är så dåligt filmat och allt är så B men det är underbart. Har man inte sett det när man var yngre är det nog svårt att tycka om det senare men jag såg det ju när jag var liten så jag älskar det. Samma sak som med Xena, det är samma typ av filmning. Alltså samma skapare och allt! haha Love it! Man blir lite besatt!



Ikväll kommer Fredrick hit så det blir väl mat och kärlek :) som alltid, sen fattas 2 stycken från gänget men det får man leva med, life goes on!

Nu ska jag återgå till att kolla på Hercules och äta julgodis!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback