My first, my last, my everything.

Kollar på hercules idag igen och funderar på hur det ska gå imorgon när jag har en resa planerad. Allt beror på adeline just nu så det vore trevligt om hon kunde svara.. jag måste veta. Blir stressad!
Sabina ligger just nu och sover efter en hård natt, igår kväll började hon klaga om illamående och sen kräktes hon och sen var det igång.. Men nu sover hon som sagt fridfullt så det är bra! Jag vill egentligen inte vara i närheten för med mitt flyt så blir jag sjuk på nyår och så var det med det.. usch jag bara vet att det kommer bli så!
Det som också är så sjukt är att så fort jag kommer in i hennes rum eller i närheten av henne blir jag illamående, hypokondrisk som fan!

Några tips på hur man klarar sig undan den skiten? Vinterkräksjukan vill säga..!
Isch!

Om det är så att ni inte förstår mina övertexter så måste jag passa på att säga att det är vad jag lyssnar på varje gång jag börjar skriva ett inlägg och idag var det Barry White! Classic! Tänker på Alex när jag hör den, något romantiskt eller nostalgisk är jag.. tussa!



Hittade en gammal goding från 3 år tillbaka eller något sånt när jag fotrtfarande bodde hos mamma och Bo var relativt liten.. Bebis!!
På tal om honom, han har spel idag, springer runt som en galning och busar och gnäller och hoppar. Stackarn är uttråkad och Bonnie ba ligger och gömmer sig. Någon som vill ha en skygg katt? Anybody.. anybody else.. nobody? FINE! jag får stå ut med henne tills hon dör. dammit.
Nu kommer baby och ska mysa, jag får passa på! byta skiva på hercules och sen gosa. Fast först ringa adell..

so little time so much to do!

På återseende

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback