En stjärna lyser klar.

Här i den heliga timman. ser vi mot himlens höjd! o vi hör klockorna ringa! känner vart hjärtas fröjd! alltså, jag älskar denna låten! vi sjöng den i kören och jag tyckte jätte mycket om den redan då, nu har jag lyssnat mer på den för den finns på youtube. alltså, så fin den är, julpsalm! :) imorgon är det julafton. jul 2010 firas i sällskap med mina roomies och sabinas familj och hennes familjs vänner. klart kommer jag sakna min familj men denna julen passa det sig bättre att fira i malmö vilket fall. det är inget ja planerar att göra till tradition men what will be will be! i övrigt så är jag för tillfället barnvakt till kajsa och vilhelm och kajsa håller på att borsta sitt hår. hon varna mig innan att hon alltid blir arg när hon borsta håret och nu kommer det snart! jag ser tendenser! och när jag säger bättre sätt att borsta håret så blir hon ba sur så nu kollar jag och är passiv, jävligt passiv! sen ska ja hem och om inte sabina är klar, hjälpa henne med köttbullar till imon och sen vila en stund, baka, borsta bo och ev damsuga! fullt upp! :) kanske tvättar golven också, ska ju vara ensam hemma så då är de bäst o passa på! :) GOD JUL ALLIHOPA OCH FRED PÅ JORDEN! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback