trött och seg och taggad.

Sitter hemma och har precis pluggat färdigt för idag, så nu ska jag läsa igenom det jag hade svårt att fatta och sen skiter jag i det. Har varit en seg dag med egentligen inget alls att göra. Så nu återstår det att se vad jag hittar på. Antagligen inget. Ska väl städa lite snart tänker jag men orkar inte för jag är för seg.
Imorse så ringde det på min telefon och jag har en arbetsintervju! Yeah! Visserligen är det inte direkt ett jobb jag vill ha mycket så men jag är redo, det kanske visar sig att det är mitt livs kall här i världen att jobba där. Jag behöver i alla fall pengar så vad som helst duger. ska in sen och söka ännu fler. jag tror detta kan bli rockigt som fan!
Imorgon ska jag in på möte på arbetsförmedlingen och berätta om mina nya planer och min nuvarande situation, det blir bra. Ska berätta att jag pluggar nu också. Har liksom inte gjort det än. Jag ska kolla hur det blir med det där ungdomsbidraget och hur allt går till. Jag kanske får ett jobb nu, om jag ändå kan få bidraget eftersom man kanske inte får ihop tillräckligt till hyra, blablabla o ännu mer vuxen snack!



"En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli." Av: okänd

Bye

 


Kommentarer
Postat av: frida

haha det är ett miraketl, går typ en månad mellan uppdateringarna, MEN JA FINNS DÄR :D

2010-04-20 @ 00:41:09
Postat av: Johanna

Tycker det är jättekul att du ska på arbetsinterjuv! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback