snabbt inlägg innan sängen!

Jag ska väl börja med att be om ursäkt på grund av min frånvaro. Men nu ska jag återgå till att skriva lite skit.
Jag har varit i London, det var rock! Jag och Julia satt typ o drack öl o chillade stenhårt. Frida och Sofie vandra längs oxford street och glassa! Jag och julia var med in på primarkt eller va fan det heter en dag, en timme. Sen palla vi inte mer och drog iväg igen. Blev även inlåsta i huset och det var hysterisk :) Frida fick panik o börja skrika help ut genom fönstret och tillsist kom vi ut. haha det var as kul!
Det hände en del men inte mycket, palla skriva. Avrunda bara och det var bra!

Imorgon börjar jag plugga så jag är taggad. Ska fan jobba hårt asså! Sen ska ja nog träffa adeline, vet inte om jag ska in till stan med henne.. Skulle behöva uträtta lite så det skulle ju passa sig och åka in imorgon på dagen någon gång!

Nu ska jag dra och sova, det var hårt igår på klassfesten och gick upp mycket tidigt idag.

å btw så var jag på bio idag, kolla på Percy Jackson filmen. Den var lite barnslig. inte nödvändigtvis dålig men det var inte värt o se den på bio.
Väntar fortfarande på att en film ska komma ut så jag kan se den på bio o gå därifrån och bara va helt knäpptyst, helt synpunktsfri och bara helt enkelt känna att denna filmen är fan sjukt bra! liksom underbar. Dagen ska komma.


"Härmed förklarar jag den nya Djurgårdsfärjan invigd som ska gå här mellan ... eh ... hållplatserna." Av: Kung Carl den XVI Gustav

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback