okej.. påskhelg.

Som alla kanske vet så bryr jag mig inte så mycket om stor helger, då inkl. påskhelgen. Det är alltid stelt och man på något sätt tvingar sig själv att umgås med sin familj och ja, ni vet. Men denna fredag var jag på familjemiddag, mammas sida. Och det var faktiskt trevligt, jag är nöjd. Mormor var as packad, hon blev inte lite lurig och snacka känslor. :) Hahah, vi satt vid middagsbordet hela kvällen och diskuterade politik, åsikter om diverse och kärlek och känslor. Efter tio började folk bli snorfulla och somna av och då gick jag, Jessica, mamma och Kattis ner i bastuavdelningen och drack ännu mer och dansade till Michael Jackson :) haha jenny sov i soffan. Efter en stund gick vi upp och jag och jenny skeda till morgondagen.
På lördagen åkte jag hem till mig med Alex och sen hängde vi hela dagen. Kolla litem film. Sen kom jag på att Johanna tog med sin dans matta över till mig som vi skulle dansa på men då hade jag inga batterier, fixade det och sen dansade vi kvällen lång. Fy fan vad det är jobbigt det är, men as skojj!
Söndag gjorde vi inget speciellt på heller, övningskörde in till stan och tillbaka och sen dansade vi lite till och kolla på film. laga lite krubb och myste.
Måndag åkte vi in till stan, eller ja juste, måndag är idag. hahah
Idag åkte vi in till stan och jobbade railway och sen gick vi hem till henne och kollade på Anastasia och sen åkte jag hem till mig och så kom Yohanna hem till mig och vi dansade i en timme på mattan och sen en halvtimme magövningdvd grejjs. Sen gick vi i en halv timme. Nu ska vi dansa tills 20.00 och sen top model 13 och sen film. Det blir gött.
Imorgon ska jag åka till stan skapligt så det blir morgon promenad och sen till stan. Ska gå runt ensam på stan så ring gärna runt 10 så bokar vi in ett möte :)



Bebis Bo och Bello, den andra älsklingen, innan cpbonnie. Avlivad på grund av epilepsi. men han var en underbar katt! :) Söt som fan också!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback