Måndag-tisdag.

I måndags gick jag upp och pluggade och sen tog jag det sushi hela dagen. ba slappa sten hårt. På kvällen kom Alis och Yo hanna över och vi spelade lite wii. Jag har fortfarande träningsverk, paaain! Sen när dom gick sent på kvällen kom Adde och älskling över och sov hos mig. I tisdags gick vi upp och gick ut och gick. Sen åt vi frukost när vi kom hem och sen satt vi på balkongen hela jävla dan och sola. det var nice, pluggade och sen gick vi ut och gick igen, fan den sista rundan var lång och smärtsam men det ordnade sig. sen åt vi igen och sen kom Alis och Yo hanna bo banna på kvällen i 45 min innan vi skulle se Desperete Housewifes och cougar town. Gick o la oss skapligt och upp idag. Ut o gå och sen va ute på balkongen igen, fan vad jobbigt det var idag och sitta på balkongen, men nog fan tvingar man sig och tänker att det ska fan va fint väder, det är inte kallt.
Dom drog till stan och jag plugga, städa och nu sitter jag här och söker jobb. Tufft liv.
Nu ska jag återgå.



Ett år sen var jag i grekland med Maria och Harri. Sjukt vad fort det går!

"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel." av: Ingemar Johansson


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback