Igår.

Igår på morgonen gick jag och Johanna ut en långpromenad i våra nya träningsskor. Dom är ju som sagt nya så skavsår är ett faktum. Men fy fan vad ont jag hade, hon hade också ont men jag tror jag kan ha haft ondare :) Avrundade långpromenaden till en halv lång och gick hem. Fixade i ordning mig och drog vidare. Inne i stan köpte jag, en tröja, ett par svarta underbyxar(leggins) ett par tyg skor och en roller. (y) De e bra.
Träffa Muttia Flatsson en stund med :) you know who you are!
Möte på Campus och bokade in två kurser med start 19e april, bambambam.
Åkte till skavsta och växlade pengar till pund (för pund är inte pengar låter det som och till en viss del tycker jag väll inte att pund är pengar eftersom det ser ut som leksakspengar, inte ens som monopol pengar utan värre) och sen åkte vi hem. Jag och mormor alltså. Bestämde då i bilen vad vi skulle äta och det blev:
Falukorv i ugnen med senap, ost och boston gurka (Jag lade även till lite ketchup) med potatismos och rostad lök. Fan vad göööötttt! åt så mycket att jag var tvungen att sitta ner en stund och verkligen smälta maten. Idag har jag hört rykten om kyckling, mmmm!!!
Innan maten kom Johanna över och vi tog en stund på dans mattan. Robin följde med över, faan vad han såg rolig ut, helt stel. :) hahah
Sen gick vi över och åt middag och som sagt så åt jag ihjäl mig. Sen gick jag och Hanna över till mig igen och dansade och körde hårt pass med hopprep och C.T.
Sen kom Alice och vi gjorde oss redo för staden, bio tajm.
Vi åkte in och gick på Valentines day, den var mysig. Sen till oxelösund o lämna hennes kompisar och sen till pappa o hämta vår gamla dator som jag ska ha nu när jag pluggar. Jag kan inte ha min nuvarande eftersom det är dum i huvet. Nej jag älskar den men den dör hela tiden, hlt plötsligt klickar den av. Jag kan inte leva så. :)
Sen hem och då kastade jag mig i sängen, det var mysigt, somnade och var glad att jag inte skulle behöva gå upp förrens 12 då jag har tvätt tid. Sen ringer Malin 2 ggr och jag vaknar till, 1a ggr somna jag om, 2a ggr började jag tänka och då var det kört.



"Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr."

av: Oscar Wilde


Bye

Kommentarer
Postat av: Johanna.

Vad vi är duktiga! Och filmen var übersöt! gull gull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback