Idag har jag...

Jag vaknade 7 och gick ut en promenad med Johanna. Sen gick jag hem och got dressed for success. Gick till mamma och åkte med henne in till stan. Till Railway och grejjade lite. Fick ett samtal från sn där dom frågade om vi hade några utländska gäster som dom kunde intervjua. Det hade vi så dom kom och intervjuade dom och jag satt och svarade på 10000 mejl. Sen kom Kattis och mamma så vi fikade lite, städade och åkte därifrån. Sen pysslade vi och uträttade ärenden. Imorgon är det familjemiddag hos Kattis så vi handlade till det och sen åkte vi hem.

När jag kom hem så gick jag ut på balkongen och njöt av solen en stund med älskling. Sen kom robin och vi satte oss en stund i soffan och sen kom Yo-hanna och vi gick ut på en lång promenad. Kom tillbaka och nu har vi suttit här. Sen kom Alis och Josef också. Eller aa josef kom nyss visserligen.

Jag vill bara säga att jag älskar att jag ska åka till London med bara singlar. Jag tycker så mycket om mina singel kompisar, vi har så mycket och prata om! :)

Jag ska kolla på "Pelle svanslös" när vännerna drar, det är den gamla tecknade versionen som jag hade när jag var liten och nu köpte jag den i en rea låda. Den ska mina barn se så jag investerade i det. Om jag får barn vill säga, annars ska min kompis barn  se det :D


Ni vet den här :)

Så nu är jag klar, orkar inte skriva mer. Ska se om jag hinner imorgon annars blire på lördag, fast jag tror det kan bli ett imorgon.
Förresten, kommentera gärna när ni läst så man vet vilka ni är liksom :)

bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Singleeeee lifeeee 4-liiiife! Hah

Postat av: Lina

Ja han var jätteduktig! Han älskar sin nya cykel!:)



Glad Påsk!!!

2010-04-02 @ 14:59:42
URL: http://linaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback