friday and other disasters,

Förra veckan hade jag ju fullt upp med att plugga och sen på onsdag åkte jag in på morgonen och hämtade railway och jobbade, gick hem till kattis för att vänta på mormor och sen när hon kom åkte jag hem. Var trött men så var det bara att packa om åka vidare, in till maria. Vi satt och snackade över lite öl och sen gick vi ut till rocken och tog några till och sen gick vi till (usch) tellus. Det var en rolig kväll men det var tungt och gå upp o jobba på torsdagen sen men va fan, man är ju fortfarande ung så..
Fredag, o denne hemske fredag.
Jag och Maria fick i uppgift för ett år sen att skriva ett medley till Hasse som fyllde 50 nu i torsdags. Vi började men kom ingenstans. Sen hoppa hon av och jag fick då skriva alla låtar som hastigast. Jag blev klar och sen så började jag söka någon att sjunga med och hittade Alex. Vi kämpade i torsdag och sjäng i fredags. Då ska ni veta att vi lärde oss 10 låtar på en dag. Fuck vad vi är bra asså! Det blev succe och alla var glada över det, speciellt Hasse :)
Det tyngsta i fredags var det att jag var tvungen att på morgonen vara o jobba på railway, sen komma hem och träna på det där medleyt och sen göra närvaroprovet, sen lyckades jag av misstag eller egentligen inte misstag men av rent ovetande av konsekventerna. Jag var så dum och hetsig att jag öppnade delprovet. Jag började kolla igenom det och upptäckte att det var 52 frågor. Så jag frågar min lärare om deadlinen betyder att jag får öppna det och göra det till söndag eller om jag får göra det vilken dag som helst fram till. Visa sig att jag var tvungen att göra det när jag öppna det så det var bara att sätta igång. Fy fan vad jag slet. 52 invecklade frågor + 10 närvaro  frågor, samtidigt som  jag försökte att minnas låttexterna och samtidigt skynda mig för att hjälpa till med förberedelser inför festen. Nej jag vet inte hur jag klarade det men det gick bra. Efter vi sjungit gick vi hem till Alex och sjöng kareoke och sen tokslockna jag.
Lördag var jobb och mys hemma.
Söndag jobb och mys i stan.
Just nu sitter jag och kollar på tv med ett glas Bravo. MM!
Imorrn kommer matilda! Yeah! Det blir Nice!



Saknar min Malin <3



En klok man skapar fler tillfällen än han finner. Av: Francis Bacon

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback